sobota, 13 grudnia 2008

Konkurs

Ogłaszam pierwszy konkurs na tym blogu.
Zadaniem jest napisać za co kochacie Stardoll.
Najciekawsze i najbardziej oryginalne odpowiedzi zostaną nagrodzone.

I miejsce - 15 sd i głos na CG
II miejsce - prezent do 5 sd i głos na CG
III miejsce - prezent do 3sd i głos na CG

Swoje odpowiedzi piszecie pod tą notką w komentarzu.
Ostrzegam, że nie wolno kopiować pomysłów innych.

Na Wasze odpowiedzi czekam do jutra do godziny 16:00.
Jeśli będzie mało zgłoszeń przedłużę ten termin.

POWODZENIA!;)

22 komentarze:

Saito pisze...

Ja kocham na stardoll wszystkie darmowe rzeczy xD Hehhe no i oczywiscie... wszystkie kluby o kodach!!
moj nick na stardoll to Anusska97 ;)

Anonimowy pisze...

Uważam że stardoll to nie jest jedynie ubieranie lalek,kupowanie ciuszków itd. Stardoll to coś więcej. Kocham stardoll za to ze jest ciekawą stroną dzięki której się często nie nudzę. Poznałam tu wielu fajnych ludzi nie tylko z naszego kraju, z którymi bardzo chętnie prowadzę miliony rozmów. Dzięki tej stronie można poznać opinie innych , a także ty nie możesz bać się wypowiedzieć zdania o innych. Nom to na tyle. Rozpisałam się :):)
Nick : principessaxD

Anonimowy pisze...

Bardzo lubie stardoll, poniewarz mam tam prawdziwych przyjaciół, którymi mogą być sławne gwiazdy. Moge być także kimś innym, pokazać się od leprzej strony i uruchomić fantazje tworząc mydoll i apartament.

nick na stardoll: patysia1

Anonimowy pisze...

Myślę, że zabawa na Stardoll mi się nie znudzi.Stardoll jest czymś więcej niż zwykłą stroną internetową niektórzy mówią tak : Ja nie gram na stardoll bo nie lubie lalek.Ale tu nie chodzi tylko o lalki chodzi o Mode,Styl,Gwiadzdy i Najważniejsze przyjaźń xD Nikt nie powinien mówić, że ta strona jest dla dzeci to strona dla młodzieży a my jesteśmy nastolatkami i powinniśmy grac na tej stronce bez przerw bez urazy ale jestem uzależniona od stardoll x) I MUSZE SIEDZIEĆ NA NIEJ CAŁY DZIEŃ Heh xD

Mój Nick to Muzunia x)

Anonimowy pisze...

Stardoll kocham za to, że pomaga mi otworzyć się na świat, na miłych ludzi.. i nauczyć się kochać modę, za co najbardziej jestem stardollowi wdzięczna. Bo zawarłam mnóstwo nowych przyjaźni, poznałam wspaniałych ludzi, którzy także pokazali mi swoje poglądy na modę. Ogromną radość sprawia mi ubieranie laleczek w nowe ciuszki i urządzanie apartamentu. To naprawdę wciąga. ;) Gdy wchodzę na stardoll cieszę się z tego, że mogę tak wspaniale bawić się dzięki tej stronie. Ukazała mi ona nowe oblicze na modę i cieszę się, że uczestniczę w zabawie z milionami ludzi, za co jestem niezmiernie im wdzięczna ;**

lady-jonas

Przeniesienie !! NA www.StarDoll--M.blogspot.com !! pisze...

Ja nie kocham StarDolla. Ja poprostu go bardzo lubię. Fajnie jest poubierać gwiazdy, lub poznać nowych ludzi z drugiego końca świata. StarDoll jest przyjazny i sympatyczny, nie budzi kontrowensji. Jeżeli bym wygrała ten konkurs to nie jestem SS to chciałabym dostać choinkę tą za 12 sd ok?? :)

Anonimowy pisze...

Hmm...za co kocham stardoll? Chyba za to, że ciągle czymś zaskakuje. Dla mnie nie jest to pusta strona, która dodaje nowe lalki do ubrania i koniec. W tym wirtualnym świecie można rozwinąć skrzydła fantazji. Tutaj możemy być kim chcemy, możemy wykreować własny oryginalny styl pełen uroku. Poznając nowych ludzi na stardoll dowiadujemy się o ich poglądach. Tak koś może powiedzieć, że to głupie, ale poznając innych ludzi poznajemy siebie. Na stardoll działa ta sama zasada. Jesteśmy wierni swoim witalnym znajomym. Za co ja jeszcze tą stronę kocham? Hmm..za to, że jest tam pełno osób różnej narodowości i zazwyczaj każdy jest traktowany równo;;;

Anonimowy pisze...

Ja lubię stardoll też za darmowe rzeczy które się dostaję oraz lubię też kody, bo bez nich było by trochę gorzej. Lubię też rozmawiać z innym, ponieważ mogę poznać osoby których wcześniej nie znałam i MOGĘ SIĘ NA PRAWDĘ SUPER I ŚWIETNIE BAWIĆ, codziennie wchodzę na tą stronę bo jest ona bardzo fajna i uzależnia.
nick: _nicole_1997

Anonimowy pisze...

Stardoll kocham za to jaki jest, tzn. przyjazny dla nas i w ogóle. Dzięki niemu się nie nudzę. Cały czas poznaje nowych ludzi z którymi utrzymuję kontakt. Stardoll uczy nas przez zabawę. Chodzi tutaj o gospodarowanie pieniędzmi, ubieranie MeDoll i urządzanie apartamentu. Jednak najfajniejsze są ciuchy i kosmetyki, na które uwielbiam wydawać kasę. Możemy zobaczyć jak wspaniały jest świat mody. Dziękuje zarządowi Stardoll że strona jest cały czas aktualizowana dzięki czemu jesteśmy na bieżąco.

Mój nick na stardoll to wrobel.kropa7 :)

Anonimowy pisze...

Ja kocham stardoll za pomysłowość:)
Można się dobrze bawić! Ubierać gwiazdy! Ale i tak poznawac wiele ciekawych ludzi..np. Ciebie!
Ta stronka caly czas ma jakies NEWsy!
Bawie sie tam SUPER ! Lubie kupowac ciuszki, dbac o wystroj apartamentu...Na stardoll otwieram swoj nowiutki styl oraz mam przyjaciol z konca swiata....
P.S Nie potrzebuje drogiego
prezentu! xDXDXD Pozdrawiam
wszystkie stardollki!
Julia (taki ukosnik na dole)311

Anonimowy pisze...

Kocham?
To za dużo powiedziane.
Kochać mogę mamę.
- Bardzo lubię tą stronę, nawet gdy nie jestem SuperStar.
Podoba mi się w tej stronie to, że mogę wyrazić swoje zdanie, pokazać mój styl.
Uwielbiam modę, interesuję się trendami, a w tych sklepach, zawsze znajdę coś dla siebie.
Mogę zbudować swój wymarzony apartament, stworzyć piękną MeDoll.
To mi się bardzo podoba w tej stronie. Za to ją lubię.

~~.~~.~~.~~(beti97)~~.~~.~~.~~

Anonimowy pisze...

i co ? ach tak za co lubię stardoll ... Nie będę gadała ,że po to ,by ubierać sobie lalkę - Mogę pogadać z normalnymi ludźmi nie patrząc im w oczy. Mówię o swoich problemach - To dla mnie najważniejsze - Tu uczę się - jacy są ludzie wobec siebie. - Bardzo przepadam też za kreowaniem mojej medoll - Mogę ją tak umalować jak chce - Tę medoll ,którą mam ,to tak bym chciała wyglądać - oryginalnie - Moje figura niekoniecznie pasuje do ciuchów z h&m ,więc tutaj ubieram się jakbym chciała wyglądać ... Mam tu wialu przyjaciół - Wiem ,że nie poznam ich w realu ale i tak darzę ich zaufaniem. Mogę też doszlifować swój angielski co również mi sprawia radość. Bardzo lubię robić własne projekty - czuję się wtedy niczym projektantka mody. Nie zależy mi na tym ,by mieć w BF Mary-kate olsen - Ona i tak mnie nie zapamięta - Nie muszę się wysilać ...No cóż to jest stardoll - Moje drugie życie ! - O wiele lepsze...

mój nick na stardoll-u to malenagosia - serdecznie zapraszam

Anonimowy pisze...

i co ? ach tak za co lubię stardoll ... Nie będę gadała ,że po to ,by ubierać sobie lalkę - Mogę pogadać z normalnymi ludźmi nie patrząc im w oczy. Mówię o swoich problemach - To dla mnie najważniejsze - Tu uczę się - jacy są ludzie wobec siebie. - Bardzo przepadam też za kreowaniem mojej medoll - Mogę ją tak umalować jak chce - Tę medoll ,którą mam ,to tak bym chciała wyglądać - oryginalnie - Moje figura niekoniecznie pasuje do ciuchów z h&m ,więc tutaj ubieram się jakbym chciała wyglądać ... Mam tu wialu przyjaciół - Wiem ,że nie poznam ich w realu ale i tak darzę ich zaufaniem. Mogę też doszlifować swój angielski co również mi sprawia radość. Bardzo lubię robić własne projekty - czuję się wtedy niczym projektantka mody. Nie zależy mi na tym ,by mieć w BF Mary-kate olsen - Ona i tak mnie nie zapamięta - Nie muszę się wysilać ...No cóż to jest stardoll - Moje drugie życie ! - O wiele lepsze...

mój nick na stardoll-u to malenagosia - serdecznie zapraszam

Anonimowy pisze...

Ja na stardoll kocham to ze jest tam wiele moich przyjaciol ;]
Noi prezenty i ze tam jest tak slodziutko xd
Moj nick na stardoll:winx1123

Anonimowy pisze...

Kocham stardoll ,bo jest orginalną^^ stronką do ubierania lalek ;D ale ja i tak najbardziej ją lubię za kluby takie jak "kody" ,za to że można mieć swój apartament i kupywać ciuchy..heh . No i te tajemnicze kody ^^,darmowe rzeczy i takie coś np. jak kalendarz adwentowy ;)

Nick: Madzia19951

alicjak111 pisze...

Stardoll kocham za to ze mozna miec tam swoją lalke , jest tam moda , są fajni ludzie .... wogule tam mozna na luzie gadac nie tak jak w szkole ze nie jestes tym kim jestes ...
alicjak111

Anonimowy pisze...

Hmm.... Za to, że można mieć własny styl. Można też poznawać przyjaciół z innych i krajów i przy tym douczyć się języków. Można się zaprezentować takim, jakim chciałoby się być. I za to właśnie kocham stardoll.
nick: Anika6

Anonimowy pisze...

Stardoll jest napewno bardzo ciekawą stroną. Można twożyć swój własny, niepowtarzalny styl. Nrać można udział w niepowtarzalnych konkursach. W albumie można pokazać swoją pomysłowość. Możesz opisac siebię i pisać blog. Nauczeć się można wydawać pieniądze (na stardoll stardollary)
na urządzanie domu i swojego wizerunku. Ubierać można różne sławne osoby - więc można poczuć się jak ich własna wiżarzystka. Zarabiać można na swoją Medoll w starbazarze. Jest tu naprawdę wiele funkcji. Jestem pewna że nie opisałam ich wszystkich. Mój nick na stardoll to Junooo.

Anonimowy pisze...

ja kocham stardoll za to, że można mieć własną medoll, apartament, mieć swój styl. bo w świecie rzeczywistym nie możemy tego wszystkiego robić.nie mamy własnego apartamentu tylko swój pokój i większości nie stać rzeby mieć tyyyyle ciuchów. uwielbiam jeszcze to, że można rozmawiać z ludżmi z drugiego kożca świata.można projektować ubrania, chodzić do stardoll cinema, zapisywać się do klubów i podzielać się swoim zdaniem z innymi na forum.kocham także tworzyć scenerie i albumy. JEDNYM SŁOWEM KOCHAM WSZYSTKO W STARDOLL [oczywiście są też wyjątki potwierdzające regułęxD]

nick: muuu_xD

Avril pisze...

Na Stardoll lubie najbardziej darmowki,kody,nowe laleczki do ubierania :-),nowe i tanie sklepy no i oczywiscie darmowe stardollary!! XD
hahahaa!!!!

alex_c1 pisze...

kocham stardoll za to ze poznalam wiele nowych osuob .Jest on dobry na zabicie czasu.Wedluog mnie na stardoll niema ani jednej wady chyba ze zwyjatkiem tego ze admin robi darmowki dla innych krajow a dla polski juz nie:/.Ale mimo wszystko jest superowy:):)

Natalia Zimniewicz pisze...

Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.